Tel. & WhatsApp:   +40 760 39 75 03   |   E-mail:  contact@despagubirezbor.ro
100% Romanesc    |     Blog










In cazul refuzului la imbarcare,
pasagerul are dreptul la despagubire
indiferent de cauza.

CERE DESPAGUBIRI!










  • Despagubiri zbor - Claim compensation


     

    In cazul refuzului la imbarcare, pasagerul are dreptul la despagubire indiferent de cauza.


    CERE DESPAGUBIRI!

DREPTURILE PASAGERULUI CU AVIONUL
Despagubiri zbor



Drepturile pasagerului cu avionul - Despagubirea
In concordanta cu Regulamentul European (CE) nr. 261/2004 ca si cu o parte din reglementarile anterioare, intarzierile cu mai mult de trei ore, anularea zborului si refuzul la imbarcare dau dreptul la compensare (despagubire) in bani a pasagerilor, in functie de distanta de zbor, suma ce se plateste de catre compania aeriana.
Drepturile pasagerului cu avionul - Circumstante extraordinare
Cu toate acestea, aceeasi lege exclude despagubirile in cazurile de “circumstante extraordinare”, cum sunt vreme rea, greve, atacuri teroriste, probleme de securitate, decizii de control al traficului aerian si alte situatii neclare care dau dreptul companiilor aeriene sa respinga multe cereri de despagubire si care necesita expertiza amanuntita (efectuata de noi) pentru a fi contestate.
Drepturile pasagerului cu avionul - Legile Uniunii Europene
Toate zborurile de pe teritoriul Comunitatii Europene sunt supuse acestei legi. Zborurile operate de companiile aeriene cu baze in Uniunea Europeana sunt supuse legii atata timp cat folosesc un aeroport european, iar companiile din afara Uniunii Europene sunt supuse aceleiasi legislatii doar daca zborul pleaca de pe sau ajunge pe un aeroport european.
Drepturile pasagerului cu avionul - Exceptii de la compensare
Copiii si bebelusii au dreptul la compensare daca au dreptul la propriul lor scaun (de obicei, bebelusii nu au scaun). Pasagerilor cu tichete gratuite sau celor care se bucura de preturi speciale care nu sunt valabile in mod public, nu le este aplicabila aceasta lege, dar biletele emise in cadrul programelor de zbor frecvente sunt incluse.
Drepturile pasagerului cu avionul - Chitante si facturi pentru plata integrala
Pasagerii au dreptul la plata integrala a cheltuielilor care au aparut in cadrul procesului, cum sunt cazarea la hotel, transportul la hotel, mese si bauturi. Trebuie sa pastrezi mereu chitantele si facturile in astfel de circumstante, in cazul in care compania aeriana nu a asigurat astfel de facilitati.

DREPTURILE PASAGERULUI CU AVIONUL
Despagubiri zbor



Drepturile pasagerului cu avionul - Despagubirea
In concordanta cu Regulamentul European (CE) nr. 261/2004 ca si cu o parte din reglementarile anterioare, intarzierile cu mai mult de trei ore, anularea zborului si refuzul la imbarcare dau dreptul la compensare (despagubire) in bani a pasagerilor, in functie de distanta de zbor, suma ce se plateste de catre compania aeriana.
Drepturile pasagerului cu avionul - Circumstante extraordinare
Cu toate acestea, aceeasi lege exclude despagubirile in cazurile de “circumstante extraordinare”, cum sunt vreme rea, greve, atacuri teroriste, probleme de securitate, decizii de control al traficului aerian si alte situatii neclare care dau dreptul companiilor aeriene sa respinga multe cereri de despagubire si care necesita expertiza amanuntita (efectuata de noi) pentru a fi contestate.
Drepturile pasagerului cu avionul - Legile Uniunii Europene
Toate zborurile de pe teritoriul Comunitatii Europene sunt supuse acestei legi. Zborurile operate de companiile aeriene cu baze in Uniunea Europeana sunt supuse legii atata timp cat folosesc un aeroport european, iar companiile din afara Uniunii Europene sunt supuse aceleiasi legislatii doar daca zborul pleaca de pe sau ajunge pe un aeroport european.
Drepturile pasagerului cu avionul - Exceptii de la compensare
Copiii si bebelusii au dreptul la compensare daca au dreptul la propriul lor scaun (de obicei, bebelusii nu au scaun). Pasagerilor cu tichete gratuite sau celor care se bucura de preturi speciale care nu sunt valabile in mod public, nu le este aplicabila aceasta lege, dar biletele emise in cadrul programelor de zbor frecvente sunt incluse.
Drepturile pasagerului cu avionul - Chitante si facturi pentru plata integrala
Pasagerii au dreptul la plata integrala a cheltuielilor care au aparut in cadrul procesului, cum sunt cazarea la hotel, transportul la hotel, mese si bauturi. Trebuie sa pastrezi mereu chitantele si facturile in astfel de circumstante, in cazul in care compania aeriana nu a asigurat astfel de facilitati.

Despagubiri/ Compensatii Zboruri

Atat de usor! Incepe chiar acum!





Ai calatorit impreuna cu alta persoana sau cunosti partenerii de calatorie?
Recomanda-ne si astfel procedura de recuperare va fi mai usoara!


Despagubiri/ Compensatii Zboruri

Atat de usor! Incepe chiar acum!





Ai calatorit impreuna cu alta persoana sau cunosti partenerii de calatorie?
Recomanda-ne si astfel procedura de recuperare va fi mai usoara!